Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

Σοδομισμένος απο...την μοίρα part 1

Ε ναι λοιπόν ξέρω πόσο καιρό το περιμένει αυτό ο κόσμος (δεν) αλλά για κακή σας τύχη είμαι ακόμα ζωντανός και  ένας απο τους τέσσερις συντάκτες αυτού του blog και ήρθε η στιγμή να κάνω το comeback μου!!! Πολλοί θα πιστεύουν πως τα είχα παρατήσει....(και εγώ έτσι νόμιζα) αλλά τελικά πήρα την απόφαση να σας γράψω και εγώ πρώτον επειδή δεν είχα τι άλλο να κάνω 2:56 το βραδυ και δεύτερον γιατί δεν είχα το κουράγιο να γράψω.Πολλές φορές θα έχει τύχει και στα παιδιά (ελπίζω) να έχουν θέμα να γράψουν αλλά μόλις κάθονταν στον υπολογιστή θα λέγαν "Πωω ποιος γράφει τώρα..." Εμένα πάντως μου έτυχε 5-6 φορές...και είπα να σας διηγηθώ τις ιστορίες μου απο την τελευταία μου ανάρτηση αποτυχημένα κουρέματα που ήταν στις αρχές του blog στις αρχές του Νοέμβρη!!! (και θέλω να λέγομαι και bloger πανάθεμα με)

Η πρώτη ιστορία που ετοιμάζω είναι και η πιο πρόσφατη βέβαια όπου καθόλου τυχαία έχει σχέση με αποτυχημένο κούρεμα!Δεν θέλω ούτε να το θυμάμαι...μια χαρά ήταν τα μαλλιά μου αλλά ήθελα και εγώ να κάνω μια αλλαγή βρε αδερφέ πως να το κάνουμε και όταν πήρα την απόφαση πήγα λοιπόν στο κομμωτήριο και κάθισα στην καρέκλα και εκεί ήρθε η επίμαχη ερώτηση. Κρύος ιδρώτας άρχισε να τρέχει διάφορα κουρέματα μου ήρθαν στο μυαλό αλλά είπα για μια φορά στη ζωή μου να τα κόψω σαν άνθρωπος (έχω ιστορικό με μαλακίες κουρέματα) και ρώτησα και τον κομμωτή να μου πει και αυτός τη γνώμη του... Τι ήθελα και ρώτησα; Η απάντηση του δεν περιγράφεται με λόγια...έμοιαζε με κάτι τέτοιο πάντως αλλά τρεις φορές χειρότερο...



Σαν ανάποδο γαμώτο βάλε και μερικές extreme γραμμές στο πλάι με σημάδια καράφλας...κάτι τέτοιο!
Μόλις δημιουργήθηκε αυτή η εικόνα στο μυαλό μου ήθελα να φύγω αλλά αφού είχα κάτσει είπα να το κάνω. Διακριτικά απέφυγα την πρόταση του και του είπα πως δεν ήθελα κάτι τόσο έξαλλο απλά να μου κόψει τις άκρες...μόνο τις άκρες δεν έκοψε!Μετά απο περίπου δέκα λεπτά τελείωσε ευτυχώς δηλαδή γιατί σε λίγο θα κόβαμε δέρμα . Απογοητευμένος λοιπόν και με δέκα ευρώ μείων γύρισα σπίτι με την ευχή οτι το επόμενο πρωί θα ήταν καλύτερα . Ελα όμως που δεν ήταν... έτσι λοιπόν αποφάσισα να πάρω την κατάσταση στα χέρια μου! Έχοντας αγανακτήσει που δεν μπορώ να φτιάξω κάπως τα μαλλιά μου αποφάσισα να κόψω την φράντζα όπου ο κομμωτής είχε αφήσει πιο μακριά...(fail) Οπότε πήρα το ψαλιδάκι μου και έγινα και εγω ένας μικρός Κουρέας της Σεβίλης (μην πολύ). Το αποτέλεσμα;Μεγάλη βελτίωση αλλά τα είχα κόψει αρκετά κοντά και έδειχνα σαν να κουρεύτηκα με τάπερ!Το ίδιο βράδυ πήγα σε ένα πάρτυ όπου όταν με είδαν τα παιδιά (συνblogers) άκουσα το σχόλιο με το τάπερ όπου ήταν και αρκετά πετυχημένο έχω να πω(γαμώτο) Πάντως τα πράγματα φτιάξαν μετά απο δυο τρεις μέρες καθώς μεγάλωσαν τα μαλλιά λίγο και έγιναν μια χαρά (ουφ)

Κάπου εδώ τελειώνει το part 1 του Σοδομισμένος απο...την μοίρα όπου θα συνεχιστεί κάποτε...σύντομα ελπίζω.

P.S. Αμα θέλετε μαλακίες κουρέματα πείτε μου.

Βαγγέλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου