Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

Το μαύρο μου το χάλι (Κλάψας)

Όπως λέει και ο τίτλος μας σήμερα και γενικά αυτές της μέρες είμαι ένα χάλι μαύρο σε πολλά θέματα και απλά ήθελα να τα πω και ας με θεωρήσουν πολλοί τραγικό.Ελπίζω κάποιος απο το πολυπληθές κοινό να με ακούσει έστω για το γαμώτο...Όπως λένε και οι φίλοι μας οι Χάσμα (οι οποίοι έχουν συμβόλαιο με τους BeeZama's όπως φαίνεται) "κύκλους κάνει το μυαλό μου και αρρωσταίνω στην ψυχή μου..." σε μια τέτοια κατάσταση βρίσκομαι και δεν μπορώ να βγάλω άκρη.Τουλάχιστον ας τα πω κάπου ή καλύτερα ας τα γράψω.Προβλήματα απο το πουθενά εμφανίζονται ή τα δημιουργώ(ή έχω κάποιο διανοητικό πρόβλημα που θα τα εξηγούσε όλα τέλεια...ΔΕΝ!)Τέλος πάντων, ας συνεχίσω.Όλη αυτή η πίεση να το πω μετά απο ένα σημείο γίνεται τρομακτική και όταν λέω πίεση απο διάφορες μεριές και πολλές.Προσπαθώ να κάνω οτι καλύτερο μπορώ αλλά πάντα κάτι φαίνεται να ξεχνάω...Μάλλον δεν μπορώ να χειριστώ τόσα πράγματα ή είναι πάρα πολλά ή το σύμπαν συνωμοτεί εναντίων μου που είναι και το πιθανότερο σενάριο.Τουλάχιστον αξίζει η προσπάθεια,άμα δεν ξεκινήσω απο τώρα να αναλαμβάνω τις ευθύνες μου πότε θα μάθω; Πάντως προς το παρών κάτι γίνεται , τα φέρνω βόλτα αλλά με πιάνουν αυτές οι διαθέσεις και απογοητεύομαι.Το προτιμώ απο το να τα παρατήσω γιατί το να τα παρατάς δείχνει αδυναμία πράγμα το οποίο μισώ.Καλύτερα φάε τα μούτρα σου τώρα που είναι νωρίς.
Σε αυτόν τον αγώνα όμως δεν είσαι μόνος ευτυχώς , υπάρχουν οι φίλοι , τους δικούς μου συγκεκριμένα (φανταστικοί φίλοι included) θέλω να τους ευχαριστήσω πολύ γιατί με βοήθησαν και θα με βοηθήσουν σε πολλά ακόμα.(τώρα ο αναγνώστης σου λέει στα παπάρια μου ρε φίλε ή είναι σε φάση άντε να χαθείς σατανά με έκανες και συγκινήθηκα) , αλλά και επίσης θέλω να ευχαριστήσω αυτό το ξεχωριστό πρόσωπο , όσοι το έχουν βρει θα καταλάβουν , που είναι κάθε μέρα και ακούει τον πόνο μου και μου δίνει αυτό το παραπάνω συναίσθημα που σε κάνει χαρούμενο και να θες να συνεχίσεις οτι πρόβλημα και αν υπάρχει και ας την στεναχωρώ πολύ τον τελευταίο καιρό...
Αυτά για σήμερα , είπαμε θα γράφουμε συχνά και ας είναι και μπούρδες και το κάνουμε οπότε πάρτε για τώρα και συνεχίζουμε.

Υ.Γ. Αν γίνεται μην κάνετε ηλίθια σχόλια (οχι πολλά πάντως) γιατί για μένα σημαίνει κάτι. Ευχαριστώ

Βαγγέλης

1 σχόλιο: