Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Πόσο μπορεί να τα σπάω

Λοιπόν...νά'μαι και γω,ο Παύλος (ηλί διλί και τρισιλί που λέμε),ο ένας απ'τους 4 βλαμμένους του μπλογκ,και σκάγοντας μέσα απο όγκο σκόνης,χωμάτων,και άπειρες φωτιές,κοριτσάκια να ουρλιάζουν το όνομά μου και να λυποθυμάνε σε κάθε βλέμμα μου (εντάξει,δικαιολόγησα το "βλαμμένος"?),προσπαθώ αποτυχημένα να γίνω ενδιαφέρων στο πρώτο ποστ μου.Αλλά επειδή έτσι όπως το κόβω ως τώρα δεν το πολυκατάφερα,λέω να μοιραστώ κάτι καλό μαζι σας...Το λοιπόν,δεν ξέρω να γράφω ελληνικά! (τι γελάς βρε ζώον,εσύ δηλαδή που κάθεσαι και διαβάζεις τις βλάκειες μου καλύτερος είσαι?) Τέλος πάντων,έτσι έχει το πράγμα.Και θα μου πεις τώρα,και με το δίκιο σου,"Και πως το έγραψες αυτό?".Ε άμα σου πω οτι μου πήρε ένα μισάωρο και άπειρα πατήματα του καημένου του backspace θα καταλάβεις οτι είμαι ακόμα στην διαδικασία μάθησης της γλώσσας.ΚΑΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ Ο ΝΙΚΟΣ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΓΚΡΙΚΛΙΣ (facepalm) STO BLOG (δεν φωνάζω,απλά ήθελα να αποφύγω τους τόνους για λίγο,μην ξεχνάμε,ακόμα μαθαίνω).Και για να μην τα πολυλογώ,έτσι είναι και έτσι θα είναι,εμείς θα γράφουμε τόνους βλακείες (ίσως και τίποτα καλό που και που),και εσείς  θα μπαίνετε να μένετε ενήμεροι,αλλιώς ξέρουμε το σπίτι,το αυτοκίνητο και τον σκύλο σας.Και μην ξεχνάμε και μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα καλά ακόμα διαβάζεις?ΑΝΤΕ ΤΑΙΣΕ ΤΑ ΨΑΡΙΑ ΜΑΣ ΡΕ ΚΤΗΝΟΣ!  :D Υπομονή,θα ξαναδείτε ποστ μου βρε,μην κάνετε έτσι...άντε,έλα,δες και κανενός άλλου να μην λένε...



Παύλος

2 σχόλια:

  1. Ζόρι ζόρι ζόρι ζόρι,τον κεφτέ τον λεν' Γρηγόρη...
    Παύλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑ παυλο παιδι μου.. δεν εχω λογια. :P (Αλεξανδρα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή